חשיבותו של קורס ניהול פיננסי אישי

כולנו מבינים את החשיבות של ניהול פיננסי יעיל בחיינו היומיומיים. לא משנה באיזה מצב פיננסי אנחנו, היכולת לנהל כספים בצורה חכמה היא המפתח לביטחון ולשקט נפשי.
אם הייתי מקבלת שקל על כל פעם ששמעתי את המשפט: "איך אף אחד לא הסביר לי את זה עד היום?! למה לא מלמדים את זה בבית ספר?!".

כי תכלס, מה יותר הגיוני מללמוד בבית הספר את ההבדל בין הלוואה לבדיקת מסגרת אשראי ומה זול יותר מהשניים, או איך להתאים משכנתה לצרוך הפיננסי שלך.
הכי מתבקש ללמוד פיננסים כשצעירים, ככה לאורך השנים היכולת שלנו לעשות כסף מכסף היא הרבה יותר משמעותית ועושים הרבה פחות טעויות פיננסיות.
נכון אז ממש מבאס שלא לימדו את זה בבית הספר ועם זאת זה אף פעם לא מאוחר מידי, רוב האנשים נמצאים באחד משלושת המצבים הבאים:
מפסידים כסף כי מעולם לא השקיעו את הזמן ללמוד ולהבין פיננסיים, נעזרים ביועץ פיננסי באופן נקודתי או שוטף, או מחליטים שללמוד אפשר בכל גיל ונרשמים לקורס ניהול פיננסי אישי.

קורס ניהול פיננסי אישי

קורס ניהול פיננסי אישי –  הכלי המושלם לרכישת ידע וכלים

קורס ניהול פיננסי אישי הוא הכלי המושלם לרכישת הידע והכלים הנדרשים לניהול כספים בצורה אפקטיבית. במהלך הקורס, לומדים את היסודות הפיננסיים החיוניים, כגון יצירת וניהול תקציב, השקעות וחסכונות. מתנסים בשימוש בכלים ובשיטות לניהול כספים, למדידה וניהול של חובות. בנוסף, נכנסים לעולמות התכנון הפנסיוני וביטוחי החיים, זה לא אומר שמחר בבוקר צריך לפטר את סוכן הביטוח שלך, אלא רק שבפגישה הבאה הוא כבר לא ידבר סינית, ולך יהיה ברור מה חשוב לשאול ועל אילו נושאים להתמקד.

המטרה היא לא רק להשיג ידע תיאורטי, אלא ללמוד כיצד להחיל את הידע והכלים הללו בחיים האמיתיים שלך. זה כולל יכולת לפתח תכנית פיננסית אישית, להציב יעדים פיננסיים ולפעול לקידום שלהם.
באמצעות הקורס, מצליחים להתמודד עם אתגרים פיננסיים יומיומיים ולהשיג צמיחה, יציבות ושקט נפשי.

אז מה לומדים בקורס ניהול פיננסי אישי?

1. שפה פיננסית: כמו בכל תחום מקצועי, יש שפה מיוחדת של פיננסים. קורס ניהול פיננסי אישי יאפשר לך להבין את השפה הזו, כך שניתן יהיה להתמודד ביעילות עם בנקאים, יועצים פיננסיים ותיקי השקעות.

2. הבנה יסודית של נושאים פיננסיים: קורס כזה מאפשר לך להבין עקרונות בסיסיים של ניהול פיננסי נכון, כגון תקציב, חסכונות, השקעות, משכנתה, "חוב טוב" ועוד.

3. תקציב אישי: כיצד להכין תקציב אישי שמתאים לך ואיך לנהל אותו במהלך הזמן. זה כולל יצירת תקציבים חודשיים או שנתיים, והיכרות עם כלי עזר כמו אקסל או תוכנות ניהול תקציבים.
תכלס גם מחברת ועיפרון עובד, הרעיון הוא לקחת שליטה ולהבין איך תקציב אישי משרת את המטרות הפיננסיות שלך.

4. חסכונות והשקעות: למד כיצד לבחור בין אפשרויות השקעה שונות ולהבין את רמות הסיכון וההתנהלות הפיננסית הנדרשת להם. האם נכון לכם להשקיע בנדל"ן בישראל ואולי בכלל נדל"ן בחו"ל, ומה עם שוק ההון.
ומה ההבדל בין קרנות נאמנות, קופות גמל להשקעה ופוליסות חסכון ואיך מחליטים מה ההשקעה הנכונה עבורכם.

5. ניהול חובות: ידעתם שיש דבר כזה שנקרא "חוב טוב"? אז מה הופך חוב להיות "חוב טוב" לעומת "חוב רע"? וכיצד לנהל את החובות שלכם בצורה שמתאימה לכם ולמטרות הפיננסיות שלכם.

6. תכנון פנסיוני: איך לתכנן את ימי הפרישה שלך ולהבין את המושגים השונים הקשורים לתכנון פנסיוני, קרן פנסיה, קופת גמל פנסיונית ומה ההבדל בין ביטוח מנהלים לקרן פנסיה תשואות, מסלולים ודמי ניהול.

 קורס ניהול פיננסי – הדרך שלך להתקדם

קורס ניהול פיננסי אישי מאפשר לך לבצע התקדמות אישית ואף מקצועית.
היכולת לנהל את הכספים שלך בצורה יעילה וחכמה עשויה לשפר את האיכות של חייך ולהוסיף לך בטחון בעצמך.
בסופו של דבר, ניהול פיננסי אישי הוא מיומנות שימושית לכל אחד ואחת מאיתנו. וכמו שבנג'מין פרנקלין אמר "ההשקעה בידע תמיד משלמת את הריבית הגבוהה ביותר".

הי, אני שחר שרון (CFP) – בעלת עסק לתכנון, ייעוץ עסקי וניהול פיננסי לעסקים ומשפחות. יחד איתי בצוות יועצים-מומחים על פי צורך, על מנת לתת לכם את המענה הכי מקצועי ומתאים עבורכם.

בין אם חשבון הבנק מראה תמונה עגומה או תמונה מלבלבת — להסתובב בעולם בלי תכנון פיננסי למשפחה או לעסק זו טעות. טעות שעולה לנו הרבה כסף לאורך השנים. באמצעות סדרת פעולות פשוטה אפשר ורצוי ליצור מציאות חדשה, מציאות שבה אתם שולטים בכסף, ולא הכסף בכם.

הפקדות, יציאה לחל"ת, שינויים בשכר - איך כל זה משפיע על הפנסיה שלך ומה חשוב לבדוק.

הרשמו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו את כל העדכונים